Markedsføring med nyhedsbreve

Af Griebel &Co

Læs her om vores erfaringer med nyhedsbreve og hvorfor vi anbefaler MailChimp til vores kunder.

Det kan være svært at designe emails som ser pæne ud i alles indbakke. Emails er en af de teknologier, som ikke følger med den generelle udvikling på internettet. Det vil sige at skal man selv designe en email, så er det med at lære at benytte htmlkode, opsætte i tables, indlejre sin style-kode og teste på et væld af klienter.

Heldigvis er der kommet gode og brugervenlige værktøjer til dette. MailChimp har et væld af skabeloner, som man kan tage udgangspunkt i.  Når skabelonen først er valgt, trækker man indholdselementer over i sit nyhedsbrev. Du skal ikke tænke på kode, men fokuserer på det vigtigste: indhold.

I MailChimp kan du importere dine kontakter og opsætte tilmeldingsformular. Du kan segmentere dine udsendelser og indholdet i nyhedsbrevene, så du får sendt relevante mails. 

Nythedsbreve kan automatiseres, så kunder f.eks. bliver mødt af et forløb af velkomstmails, mails baseret på køb, mails baseret på kundens færd på din hjemmeside.

Forholdet mellem pris, pålidelighed og funktionalitet er en af grundende til at vi anbefaler MailChimp til vores kunder. Ønsker du hjælp til at komme i gang, support, undervisning, udvikling, design, automatisering, integration, så vil vi gerne som godkendte MailChimp eksperter tilbyde vores hjælp.

Dette er blot et lille udvalg af MailChimps funktionalitet, på vores side mailchimpekspert.dk kan du læse endnu mere.